HYDRAULIC HEROES jsou mimořádně kvalitní motory, které se používají tam, kde vše ostatní selže anebo tam, kde chcete mít vyřešeno od samého začátku. Více si o nich můžete přečíst na konci ↓↓↓
ELEKROHYDRAULICKÉ COMBI740
V této podobě jsou tady už 30 let. Motory se dělí podle úhlu otevření 110°/ 175° a dále na pravé a levé podle užití na křídle brány při pohledu z pozemku směrem ven. Vyrábí se v následujících variantách
- bez blokování (zde je nutné použít elektrický zámek)
- s blokováním
- s blokováním a zpomalením při dojezdu
- s blokováním, zpomalením při dojezdu a regulací průtoku oleje
Verze se zpomalením při dojezdu jsou žádoucí u těžkých bran, aby se nárazy nepřenášely zpětně do motorů. Proudová regulace je určena pro ta nejtěžší křídla. Nabízíme ty nejpopulárnější verze, ale v případě potřeby je možné objednat libovolný motor z dostupné konfigurace.
Na trhu se jednalo o jedny z prvních podzemních pohonů. Vycházely z modelové řady DRIVE, která měla oddělené čerpadlo a olejovou nádrž. V modelu Combi se nadzemní čerpadlo a olejová nádrž přesunuly do kompaktního zemního boxu. Velmi zdařilý model často k vidění na vilách, ambasádách a honosných ručně kovaných branách.
DETAILY, KTERÉ ROZHODUJÍ
V elektromechanických modelech je vždy v krabici skryta sestava táhel, která, pokud tam zůstane v zimě voda, zamrzne. Křídlo brány je v případě motoru Combi usazeno na čtyřhranu, kterým hydraulika otočí i v ledovém krunýři. Ovšem voda by v boxu zůstávat neměla.
FOTO
Instalační manuál se podrobně věnuje zabetonování boxu do země a usazení křídla.
FOTO
Odblokování křídla brány se vždy dělo pomocí páky, která se ukázala jako mnohem praktičtější než zámky, které se nízko u země snadno zanesou. Právě proto je otvor pro nasazení páky navíc krytý otočným plíškem. Z obou stran.
FOTO
Stylový design odlévaného krytu zemního boxu z hliníku dává neokázale najevo, že tady je použito výjimečné zařízení.
FOTO
HYDRAULIC HEROES jsou motory, které se postupně formovaly v italské manufaktuře tří bratrů Fadini. Motory, které v 80 letech minulého století vznikaly u těchto průkopníků automatizační techniky, se vyrábí dodnes. Téměř všechny díly jsou vyráběny od prvopočátku ve stejném podniku, zbytek v kooperujících firmách v okolí. Je až k neuvěření, že nikdy nepoužili asijské dodavatele.
Jenže to se projevuje na bezprecedentní kvalitě výrobků a jejich konstantní časové dostupnosti. Dvojitá výstupní kontrola je něco, co se dnes už nikde nevidí. Všechno je konstruováno tak, aby se co nejvíce zvýšila užitná hodnota motoru. U pístových pohonů Hindi je ručně nařezávána bužírka kabelu vystupujícího z těla motoru a následně zalita plastickou pryskyřicí, která zvyšuje odolnost kabelu v ohybu.
Zvláštní design dodává těmto pohonům auru výjimečnosti. Plasty se téměř nepoužívají. Inovace probíhají velmi zřídka, předcházejí jim sáhodlouhá testování a na celkovém vzhledu pohonu se téměř neprojevují. Motor, který po 20 letech měníte, můžete vyměnit kus za kus.
Do roku 2022 neměla fabrika obchodní oddělení. Kdo její výrobky vyzkoušel, zůstal. Motory jsou ceněny pro svou vysokou spolehlivost, vysokou provozní zátěž a dlouhou životnost. Nečekejte tady žádné vnitřní zarážky, žádná samonastavení elektronikou. Toto je motorová Sparta! FULL LOAD !
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
HYDRAULIC HEROES jsou mimořádně kvalitní motory, které se používají tam, kde vše ostatní selže anebo tam, kde chcete mít vyřešeno od samého začátku. Více si o nich můžete přečíst na konci ↓↓↓
ELEKROHYDRAULICKÉ COMBI740
V této podobě jsou tady už 30 let. Motory se dělí podle úhlu otevření 110°/ 175° a dále na pravé a levé podle užití na křídle brány při pohledu z pozemku směrem ven. Vyrábí se v následujících variantách
- bez blokování (zde je nutné použít elektrický zámek)
- s blokováním
- s blokováním a zpomalením při dojezdu
- s blokováním, zpomalením při dojezdu a regulací průtoku oleje
Verze se zpomalením při dojezdu jsou žádoucí u těžkých bran, aby se nárazy nepřenášely zpětně do motorů. Proudová regulace je určena pro ta nejtěžší křídla. Nabízíme ty nejpopulárnější verze, ale v případě potřeby je možné objednat libovolný motor z dostupné konfigurace.
Na trhu se jednalo o jedny z prvních podzemních pohonů. Vycházely z modelové řady DRIVE, která měla oddělené čerpadlo a olejovou nádrž. V modelu Combi se nadzemní čerpadlo a olejová nádrž přesunuly do kompaktního zemního boxu. Velmi zdařilý model často k vidění na vilách, ambasádách a honosných ručně kovaných branách.
DETAILY, KTERÉ ROZHODUJÍ
V elektromechanických modelech je vždy v krabici skryta sestava táhel, která, pokud tam zůstane v zimě voda, zamrzne. Křídlo brány je v případě motoru Combi usazeno na čtyřhranu, kterým hydraulika otočí i v ledovém krunýři. Ovšem voda by v boxu zůstávat neměla.
FOTO
Instalační manuál se podrobně věnuje zabetonování boxu do země a usazení křídla.
FOTO
Odblokování křídla brány se vždy dělo pomocí páky, která se ukázala jako mnohem praktičtější než zámky, které se nízko u země snadno zanesou. Právě proto je otvor pro nasazení páky navíc krytý otočným plíškem. Z obou stran.
FOTO
Stylový design odlévaného krytu zemního boxu z hliníku dává neokázale najevo, že tady je použito výjimečné zařízení.
FOTO
HYDRAULIC HEROES jsou motory, které se postupně formovaly v italské manufaktuře tří bratrů Fadini. Motory, které v 80 letech minulého století vznikaly u těchto průkopníků automatizační techniky, se vyrábí dodnes. Téměř všechny díly jsou vyráběny od prvopočátku ve stejném podniku, zbytek v kooperujících firmách v okolí. Je až k neuvěření, že nikdy nepoužili asijské dodavatele.
Jenže to se projevuje na bezprecedentní kvalitě výrobků a jejich konstantní časové dostupnosti. Dvojitá výstupní kontrola je něco, co se dnes už nikde nevidí. Všechno je konstruováno tak, aby se co nejvíce zvýšila užitná hodnota motoru. U pístových pohonů Hindi je ručně nařezávána bužírka kabelu vystupujícího z těla motoru a následně zalita plastickou pryskyřicí, která zvyšuje odolnost kabelu v ohybu.
Zvláštní design dodává těmto pohonům auru výjimečnosti. Plasty se téměř nepoužívají. Inovace probíhají velmi zřídka, předcházejí jim sáhodlouhá testování a na celkovém vzhledu pohonu se téměř neprojevují. Motor, který po 20 letech měníte, můžete vyměnit kus za kus.
Do roku 2022 neměla fabrika obchodní oddělení. Kdo její výrobky vyzkoušel, zůstal. Motory jsou ceněny pro svou vysokou spolehlivost, vysokou provozní zátěž a dlouhou životnost. Nečekejte tady žádné vnitřní zarážky, žádná samonastavení elektronikou. Toto je motorová Sparta! FULL LOAD !
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
Osobní údaje, které zadáte do formuláře, budou zpracovány za účelem reakce na Vámi zaslaný dotaz. Odesláním formuláře potvrzujete, že jste se se Zásadami zpracování osobních údajů seznámili a souhlasíte s nimi
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
Osobní údaje, které zadáte do formuláře, budou zpracovány za účelem reakce na Vámi zaslaný dotaz. Odesláním formuláře potvrzujete, že jste se se Zásadami zpracování osobních údajů seznámili a souhlasíte s nimi.