HINDI 880 EVO. 880P5L, 883BB5L
HYDRAULIC HEROES jsou mimořádně kvalitní motory, které se používají tam, kde vše ostatní selže anebo tam, kde chcete mít vyřešeno od samého začátku. Více si o nich můžete přečíst na konci ↓↓↓
ELEKROHYDRAULICKÉ HINDI880 EVO
Po dvou letech testování přišla naprosto skvělá inovace konstrukce ventilu, která umožňuje v každém pohonu nastavit blokování podle potřeby:
- bez blokování
- blokování v otevřené poloze
- blokování v zavřené poloze
- obousměrné blokování.
a současně jsou zde verze se zpomalením v koncových polohách, což je žádoucí u těžkých bran, aby se nárazy nepřenášely zpětně do motorů:
- pouze při otevírání
- pouze při zavírání
- v obou koncových polohách
- nikdy
Ještě nedávno se tyto motory vyráběly přesně podle požadavku zákazníka v 6 modelových řadách, dnes jsou jen 2 řady a zákazník má mnohem více možností nastavení.
DETAILY, KTERÉ ROZHODUJÍ
Nastavení blokování v koncových polohách, nastavění brždění v koncových polohách a totální
odblokování motoru při výpadku elektrického proudu jsou skryty pod uzamykatelným krytem.
Nařezávání bužírky napájecího kabelu a zpětné zalévaní elastickou hmotou pro zvýšení odolnosti kabelu v místě jeho ohybu.
Při upevnění motoru na křídlo brány se tak děje přes nastavitelný kroužek kuličkového ložiska, které tak nepřenáší na tělo motoru případná pnutí konstrukce křídla brány.
Stylový design vnější konstrukce z extrudovaného eloxovaného hliníku zajišťuje výborné krytí pohyblivého pístu vůči otevřeným povětrnostním vlivům.
HYDRAULIC HEROES jsou motory, které se postupně formovaly v italské manufaktuře tří bratrů Fadini. Motory, které v 80 letech minulého století vznikaly u těchto průkopníků automatizační techniky, se vyrábí dodnes. Téměř všechny díly jsou vyráběny od prvopočátku ve stejném podniku, zbytek v kooperujících firmách v okolí. Je až k neuvěření, že nikdy nepoužili asijské dodavatele.
Jenže to se projevuje na bezprecedentní kvalitě výrobků a jejich konstantní časové dostupnosti. Dvojitá výstupní kontrola je něco, co se dnes už nikde nevidí. Všechno je konstruováno tak, aby se co nejvíce zvýšila užitná hodnota motoru. U pístových pohonů Hindi je ručně nařezávána bužírka kabelu vystupujícího z těla motoru a následně zalita plastickou pryskyřicí, která zvyšuje odolnost kabelu v ohybu.
Zvláštní design dodává těmto pohonům auru výjimečnosti. Plasty se téměř nepoužívají. Inovace probíhají velmi zřídka, předcházejí jim sáhodlouhá testování a na celkovém vzhledu pohonu se téměř neprojevují. Motor, který po 20 letech měníte, můžete vyměnit kus za kus.
Do roku 2022 neměla fabrika obchodní oddělení. Kdo její výrobky vyzkoušel, zůstal. Motory jsou ceněny pro svou vysokou spolehlivost, vysokou provozní zátěž a dlouhou životnost. Nečekejte tady žádné vnitřní zarážky, žádná samonastavení elektronikou. Toto je motorová Sparta! FULL LOAD !
TECHNICKÉ POZNÁMKY
- U bran širších než 2 m na křídlo je požadováno osazení elektrickým zámkem.
- U křídel brány širších než 4 m se doporučuje oboustranná verze (bez hydraulického zamykání) plus elektrický zámek na bráně.
- U všech pohonů HINDI 880 EVO, jejichž konfigurace ventilu je reverzibilní (žádné hydraulické uzamykací zařízení), je vyžadován elektrický zámek na bráně.
- Na vyžádání HINDI 880 EVO P10 rychlejší (přibližně dvakrát) než model P5: takové instalace doporučujeme konzultovat s naší technickou kanceláří.
Délka zdvihu (mm) 150 280 400
Napájecí napětí (Vac – Hz) 230 - 50 230 - 50 230 - 50
Příkon (W) 250 250 250
Výkon (W) 180 180 180
Max. proudový odběr (A) 1,2 1,2 1,2
Průtok čerpadla (l/min) 1,4 (P5) 1,4 (P5) | 0,85 (P3) 1,4 (P5) | 0,85 (P3)
Průměr výsuvné tyče (mm) 20 20 20
Lineární rychlost otevírání (mm/s) ~ 15 ~ 17 (P5) | ~ 11 (P3) ~ 17 (P5) | ~ 11 (P3)
Lineární rychlost zavírání (mm/s) ~ 14 ~ 14 (P5) | ~ 9 (P3) ~ 14 (P5) | ~ 9 (P3)
Tlačná síla otevírání (N) 0 ÷ 4.000 0 ÷ 4.200 (P5) | 0 ÷ 4.700 (P3) 0 ÷ 4.200 (P5) | 0 ÷ 4.700 (P3)
Tlačná síla zavírání (N) 0 ÷ 5.600 0 ÷ 5.400 (P5) | 0 ÷ 6.300 (P3) 0 ÷ 5.200 (P5) | 0 ÷ 6.300 (P3)
Provozní teploty (°C) -25 ÷ +80 [F] -25 ÷ +80 [F] -25 ÷ +80 [F]
Typ oleje převodovky 708L 708L 708L
Stupeň krytí IP 67 67 67
Četnost používání Velmi intenzivní Velmi intenzivní Velmi intenzivní
Váha (kg) 9,5 11 14
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
HINDI 880 EVO. 880P5L, 883BB5L
HYDRAULIC HEROES jsou mimořádně kvalitní motory, které se používají tam, kde vše ostatní selže anebo tam, kde chcete mít vyřešeno od samého začátku. Více si o nich můžete přečíst na konci ↓↓↓
ELEKROHYDRAULICKÉ HINDI880 EVO
Po dvou letech testování přišla naprosto skvělá inovace konstrukce ventilu, která umožňuje v každém pohonu nastavit blokování podle potřeby:
- bez blokování
- blokování v otevřené poloze
- blokování v zavřené poloze
- obousměrné blokování.
a současně jsou zde verze se zpomalením v koncových polohách, což je žádoucí u těžkých bran, aby se nárazy nepřenášely zpětně do motorů:
- pouze při otevírání
- pouze při zavírání
- v obou koncových polohách
- nikdy
Ještě nedávno se tyto motory vyráběly přesně podle požadavku zákazníka v 6 modelových řadách, dnes jsou jen 2 řady a zákazník má mnohem více možností nastavení.
DETAILY, KTERÉ ROZHODUJÍ
Nastavení blokování v koncových polohách, nastavění brždění v koncových polohách a totální
odblokování motoru při výpadku elektrického proudu jsou skryty pod uzamykatelným krytem.
Nařezávání bužírky napájecího kabelu a zpětné zalévaní elastickou hmotou pro zvýšení odolnosti kabelu v místě jeho ohybu.
Při upevnění motoru na křídlo brány se tak děje přes nastavitelný kroužek kuličkového ložiska, které tak nepřenáší na tělo motoru případná pnutí konstrukce křídla brány.
Stylový design vnější konstrukce z extrudovaného eloxovaného hliníku zajišťuje výborné krytí pohyblivého pístu vůči otevřeným povětrnostním vlivům.
HYDRAULIC HEROES jsou motory, které se postupně formovaly v italské manufaktuře tří bratrů Fadini. Motory, které v 80 letech minulého století vznikaly u těchto průkopníků automatizační techniky, se vyrábí dodnes. Téměř všechny díly jsou vyráběny od prvopočátku ve stejném podniku, zbytek v kooperujících firmách v okolí. Je až k neuvěření, že nikdy nepoužili asijské dodavatele.
Jenže to se projevuje na bezprecedentní kvalitě výrobků a jejich konstantní časové dostupnosti. Dvojitá výstupní kontrola je něco, co se dnes už nikde nevidí. Všechno je konstruováno tak, aby se co nejvíce zvýšila užitná hodnota motoru. U pístových pohonů Hindi je ručně nařezávána bužírka kabelu vystupujícího z těla motoru a následně zalita plastickou pryskyřicí, která zvyšuje odolnost kabelu v ohybu.
Zvláštní design dodává těmto pohonům auru výjimečnosti. Plasty se téměř nepoužívají. Inovace probíhají velmi zřídka, předcházejí jim sáhodlouhá testování a na celkovém vzhledu pohonu se téměř neprojevují. Motor, který po 20 letech měníte, můžete vyměnit kus za kus.
Do roku 2022 neměla fabrika obchodní oddělení. Kdo její výrobky vyzkoušel, zůstal. Motory jsou ceněny pro svou vysokou spolehlivost, vysokou provozní zátěž a dlouhou životnost. Nečekejte tady žádné vnitřní zarážky, žádná samonastavení elektronikou. Toto je motorová Sparta! FULL LOAD !
TECHNICKÉ POZNÁMKY
- U bran širších než 2 m na křídlo je požadováno osazení elektrickým zámkem.
- U křídel brány širších než 4 m se doporučuje oboustranná verze (bez hydraulického zamykání) plus elektrický zámek na bráně.
- U všech pohonů HINDI 880 EVO, jejichž konfigurace ventilu je reverzibilní (žádné hydraulické uzamykací zařízení), je vyžadován elektrický zámek na bráně.
- Na vyžádání HINDI 880 EVO P10 rychlejší (přibližně dvakrát) než model P5: takové instalace doporučujeme konzultovat s naší technickou kanceláří.
Délka zdvihu (mm) 150 280 400
Napájecí napětí (Vac – Hz) 230 - 50 230 - 50 230 - 50
Příkon (W) 250 250 250
Výkon (W) 180 180 180
Max. proudový odběr (A) 1,2 1,2 1,2
Průtok čerpadla (l/min) 1,4 (P5) 1,4 (P5) | 0,85 (P3) 1,4 (P5) | 0,85 (P3)
Průměr výsuvné tyče (mm) 20 20 20
Lineární rychlost otevírání (mm/s) ~ 15 ~ 17 (P5) | ~ 11 (P3) ~ 17 (P5) | ~ 11 (P3)
Lineární rychlost zavírání (mm/s) ~ 14 ~ 14 (P5) | ~ 9 (P3) ~ 14 (P5) | ~ 9 (P3)
Tlačná síla otevírání (N) 0 ÷ 4.000 0 ÷ 4.200 (P5) | 0 ÷ 4.700 (P3) 0 ÷ 4.200 (P5) | 0 ÷ 4.700 (P3)
Tlačná síla zavírání (N) 0 ÷ 5.600 0 ÷ 5.400 (P5) | 0 ÷ 6.300 (P3) 0 ÷ 5.200 (P5) | 0 ÷ 6.300 (P3)
Provozní teploty (°C) -25 ÷ +80 [F] -25 ÷ +80 [F] -25 ÷ +80 [F]
Typ oleje převodovky 708L 708L 708L
Stupeň krytí IP 67 67 67
Četnost používání Velmi intenzivní Velmi intenzivní Velmi intenzivní
Váha (kg) 9,5 11 14
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
Osobní údaje, které zadáte do formuláře, budou zpracovány za účelem reakce na Vámi zaslaný dotaz. Odesláním formuláře potvrzujete, že jste se se Zásadami zpracování osobních údajů seznámili a souhlasíte s nimi
* Údaje takto označené jsou povinné a je třeba je vždy vyplnit.
Osobní údaje, které zadáte do formuláře, budou zpracovány za účelem reakce na Vámi zaslaný dotaz. Odesláním formuláře potvrzujete, že jste se se Zásadami zpracování osobních údajů seznámili a souhlasíte s nimi.